tisdag 17 september 2013

17.2013

I ett par veckor har jag funderat över att införskaffa en ny blogg. En ny blogg där jag kan skriva om allt. Och inget. Och där emellan. För det har hänt mycket den sista tiden. Jag skulle kunna skriva en lång lista. Positivt som negativt. Men just nu tänker jag bara nämna tre grejer. Det viktigaste.

Det vackraste i hela världen är det lilla frö som planterats i min mage. Som i mars kommer förgylla världen -utan tvekan. Och så den lilla grodans pappa. Som lyser upp mina dagar. Varje dag. Han jag sover bredvid varje natt. Han som står ut med mina snarkningar, att jag vänder mig tvärsöver sängen när jag sover och som ger mig de tryggaste kramarna i hela världen. Och Elsa, hunden med världens gladaste svans och som har de längsta ögonfransarna på denna jord. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar