torsdag 7 augusti 2014

Dagen



Johan fyller år idag. Självklart fick jag rycka in lite snabbt till jobbet, trots min lediga dag då missförstånd skett. Detta resulterade i att jag fick kånka över en leverans på 80kg. Aja, det redde ut sig och jag fick resten av min dag ledig igen. Det är bara trist att få fixa saker då man bara är budbärare gällande missförståndet och inte har något med det att göra överhuvudtaget. Gnäll gnäll. Ingen dog i alla fall.

Vi åkte och hälsade på Johans farmor, tog en kopp kaffe och pratade lite. Det är härligt att se hur Johans farmor skiner upp när hon ser att vi har med Inez. Inez var självklart på strålande humör också! Ikväll blir det bara en lugn och skön filmkväll här hemma. Imorgon måste vi fixa lite inför namngivningen på söndag. Ja, och jag jobbar ju på lördag. Sen är det bara en vecka kvar till min mammaledighet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar