tisdag 19 augusti 2014

Hmpf...

Jag går omkring och känner mig lite låg. Som om någon knuffat luften hur mig. Jag antar att det har med omställningen av att dels ha slutat stressjobba, att nu hinna sitta ner och känna av känslor, hösten är på väg och att Inez haft en jobbig dag. Tårarna började rulla på mig när Inez vaknade upp och "hulk-grät" och var superhungrig och trött nu under kvällen. Självklart var jag tvungen att vara en jobbig morsa och byta blöja samt sätta på henne sin pyjamas innan jag gav henne mat. Det tog kanske två minuter extra, men jag kände mig så oerhört elak. Det kändes dock bättre att få det gjort innan hon somnat om igen efter hon fått mat.

Nu ska jag slå på tvn och se det hemska programmet paradise hotell, det är så hemskt vidrigt så jag kräks på't. Men självklart måste jag ändå kolla.. Inte något jag är stolt över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar