lördag 16 augusti 2014

Hej då huset



Imorgon är det sista dagen på högsäsongen, sista arbetsdagen för mig och jag klappar mig själv stolt på axeln och tänker "jag gjorde det". Jag har jobbat i princip heltid utan att bryta ihop. Detta var något som redan förra året inte fanns i min värld att jag skulle klara av. Jag är sämst på att hantera stress och när jag är stressad sätts ångesten igång. Men denna sommar är tamigfan den första sommaren på 11år jag inte känt av någon direkt ångest som varit förknippad med min fobi. Lite måndagsångest som alla känner av har jag väl haft, men det är ändå hanterbart och förstör inte en hel dag eller två.

Jag kommer hoppa in någon dag ibland i butiken under hösten vilket jag tror kan vara rätt skönt under mammaledigheten. Skönt att göra något helt annat ibland. Men fy tusan vad jag ser fram emot mammaledigheten nu. Det ska bli så otroligt mysigt att få spendera mina dagar med min underbara dotter och gosiga hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar