onsdag 28 maj 2014

Bestämd dam

Shit vad tiden går..! Numer räcker det inte att bara sitta med Inez intill sig, numer ska vi ha en dialog. Om jag vänder bort huvudet för att titta på något en sekund börjar Inez härja, skrika och blir arg/ledsen. När jag vänder tillbaka blicken till henne möts jag av ett jättebrett leende och hon börjar jollra och prata på. Och så om jag vänder bort blicken igen efter ett tag börjar hon härja igen och så fort jag vänder tillbaka den mot henne pratar hon glatt på. 

Det är rätt svårt att hålla fokus på bara henne konstant, ibland kanske jag vill sträcka mig efter ett glas vatten -men icke! Hon håller på precis likadant med Johan. Man kan dock inget annat än le när hon ger sitt största leende och jollrar på. Älskade unge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar