lördag 29 mars 2014

Heshet och earth hour


Natten tärde på sömnen. Lilla damen var inte alls glad. Jag tror hon har skrikit så hon blivit hes, tror inte hesheten har med någon förkylning att göra (hoppas jag innerligt!). Magen verkar dock ha lugnat sig tack och lov. Men ja, nu har jag nu en hes bebis. Mammahjärtat går sönder när jag hör lilltjejens hesa ledsna stämma.

Vi hade besök av Johans bror och hans flickvän under dagen, åt lite lunch ihop och tog en promenad. Inez verkade lyckas charma in sig hos dem båda trots grinighet. 

Under kvällen nu har hon lugnat sig och vi hade en riktig mysig earth hour. Vi satt i soffan lilla familjen, Inez i mitt knä, Elsa bredvid mig och Johan satt och läste högt ur "pappan och havet", med levande ljus runt omkring oss. Hoppas på att vi får en lugn natt inatt med en nöjd och lugn bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar