söndag 23 mars 2014

Promenader

Har kommit igång att gå promenader dagligen nu. Har igång runkeeper för att se hur långt jag gått och för att kunna se förbättringar tidsmässigt. Det blir promenader på 2,5km-4km med barnvagn och hund. Så jag börjar lite lätt, blir otroligt trött i ryggslutet om jag går för långt eller för snabbt, jag är ju sjukt otränad nu. Flera dagar har det blivit två längre promenader på samma dag.

Jag tänker inte hetsa för att gå ner i vikt, jag har ju ändå förlorat 17kg nu pga havandeskapsförgiftningen. Så jag har 8kg graviditetskilon kvar, tänker att med amning, rätt mat och motion kommer de kilona att försvinna ändå efter ett tag. Kommer förmodligen vilja börja träna senare och gå ner ytterligare lite i vikt, men allt har sin tid och just nu är det bebis som har min tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar