onsdag 12 mars 2014

Inez,möt Inez


Innan vi kunde komma hem från BB var vi tvungna att plocka upp älskade lilla Elsa hos min mormor, varpå min fina mormor kunde få möta min älskade lilla nytillkomna tjej också. 

Min mormor är 91 år och har under hela mitt liv varit min största idol. Jag har länge vetat om att ifall jag skulle få en dotter en dag skulle hon få heta Inez efter min mormor. Nu har dagen kommit. Inez, möt Inez. Jag är så hemskt tacksam över att min mormor fortfarande är klar i huvudet och fortfarande kan ta hand om sig själv, att hon mår bra och finns med oss. Och jag är så oerhört lättad över att mormor har fått träffat mitt barn. Det har varit en skräck sen dess jag började tänka lite mer på barn att mormor inte skulle hinna träffa mitt barn. I helgen ska de få träffas igen. Ögonen bara tåras så fort jag tänker på dem tillsammans. Min ögonsten och min absoluta förebild.

Jag vill förövrigt tacka er alla för fina kommentarer på bloggen! Nu hoppas jag på att jag kan börja skriva lite mer här igen när rutinerna så smått börjar hamna på plats.

1 kommentar:

  1. ååh va fint, stort grattis till lilltjejen! :)

    Ps. In och tävla en blöjtårta på min blogg! :)
    Kram

    SvaraRadera