tisdag 29 juli 2014

Prisa gudarna

Min systerson klarade sin hjärtoperation bra och utan några större komplikationer. Nu är det en lång och tuff tid med återhämtning för den lilla krabaten, men visst släppte en stor lättnad när jag fick meddelandet av min syster. 5 dagar gammal och stark som tusan, minsann!

Nu är Inez och Johan hemma igen. När jag såg Inez slogs jag av hennes skönhet! Hon är nästan alltid på bra humör, firar av smil-kanon efter smil-kanon, hon pratar mycket och skrattar numera en hel del! Mammahjärtat bara hoppar runt av stolthet och kärlek. Hon har haft det fint hos sin farmor och farfar med sin pappa, men jag är hemskt glad att hon är hemma igen.

Jag är nu ledig tis-tors, ska bli så skönt att ha tre dagar ledigt och bara få mysa omkring med min familj. Imorgon blir en slödag på uteplatsen har vi bestämt. Ta ut sköldpaddan, hunden, barnet och oss själva. En filt också såklart! Så det är bara att sluta ögonen så morgondagen kan komma lite snabbare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar