söndag 9 februari 2014

Magen


Magen idag, 34+4. Hemskt dålig bildkvalite dock.

Det börjar bli rätt tungt nu. Märker att jag blir mycket lättare andfådd och tungandad så fort jag rör mig. Vaderna och anklarna svullnar upp som jäsande bulldeg i sommarvärme om jag stått upp lite längre än vanligt. Märkte det verkligen idag efter jag hade jobbat. Vaderna som vanligtvis i avslappnat läge dallrar lite var typ dubbelt så stora och dallrade inte överhuvudtaget, de var stenfasta. 

Det känns skönt att gå till barnmorskan imorgon och visa mina svullna ömma händer o fötter, få det uppkollat. Sen ska vi ju också få veta åt vilket håll lillfisen ligger åt. Eftersom barnmorskan hade svårt att känna om det var huvud eller rumpa som låg nedåt sist blir det förmodligen ultraljud imorgon. Och det är ju alltid kul att få kika lite på lillfisen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar