fredag 21 februari 2014

Snart

Det är 25 dagar kvar till beräknad ankomst för den lilla. 25 dagar! Det känns som en hel jäkla livstid och som ingen tid alls.

Här om dagen började jag och Johan packa förlossningsväskan. Alla bebiskläder som ska med är packade, kalsonger åt Johan och nån t-shirt åt honom är det som är packat än så länge. Men vad tusan ska jag ha med? Mjukisar, tröja, tandborste... Jaja, jag vet. Men storlekarna då? Kommer jag få plats i vissa kläder? Kommer de sitta åt på fel sätt? Göra ont? De kläderna jag har nu, kommer de vara förstora? Jag kan ju ändå inte packa ner dem eftersom jag använder dem..

1 kommentar:

  1. mjukisbyxor! stor tröja,tjocktröja,amningslinne amningbh, lambi extra mjukt toapapper, vi använde typ inte kläder på zack förens vi åkte hem han va i blöja på vårta bröst, mysig filt till bebbe,overall (kallt när ni åker hem), två mössor, underhållning,

    SvaraRadera