onsdag 16 april 2014

När jag var liten


Jag tror Inez är i någon utvecklingsfas. Hon har varit gnällig i ett par dagar, tills igår. Igår sov hon mest. Sov och åt. Idag verkar det och vara sova som gäller. Självklart blir jag orolig så fort hon inte gör som hon brukar, men jag passar på att fylla i hennes lilla bok när hon sover. 

Det är så lätt att glömma bort saker som hänt, man är så uppe i det som sker i nuet. Därför känns det kul att skriva upp de större händelserna. Boken är så himla mysig också! I boken finns små fickor att stoppa in olika små saker i, extra blad, "pop-up" figurer och plats för att klistra in bilder, osv. 

2 kommentarer:

  1. Vart har du köpt boken? :) Skulle själv vilja ha en!

    SvaraRadera
  2. Jag köpte den på Ica maxi, men jag vet att adlibris och bokus har den på nätet och akademi bokhandeln har haft den i alla fall. :)

    SvaraRadera