lördag 5 april 2014

Sjukhusbesök



1177 rådfrågade barnakuten som tyckte att vi skulle komma dit, vilket vi gjorde. Vi fick ligga kvar över natt för observation, men fick åka hem vid lunch idag. Först funderade de om det kunde handla om förträngningar iden nedre magmunnen, men förmodligen handlar det bara om att hon äter alldeles för fort och för mycket. Så nu ska vi ta bort flaskmatningen och bara jobba på amningen. Än så länge idag har det verkat som om lilltjejen blir nöjd med bara bröstet och få nappen efteråt. Det skulle vara så himla skönt att slippa nappflaskor framöver. 

Vi ska till BVC på tisdag, så då får vi se om hon ökat i vikt och så ska jag prata ihop mig med vår sköterska angående amningen, om det räcker med att bara amma henne. Så nu håller jag mina tummar på att jag och Inez grejar det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar