onsdag 18 mars 2015

Kontroll + Klara = sant

Kroppen, eller snarare huvudet, sa ifrån imorse. Fick en visit av ångesten. Har nog en hel del inre stress just nu, både positiv och negativ stress som trycker på. Dels hanteringen av jobbpasset jag hade sist när det gick magsjuka, dels att Inez ska börja på dagis, att jag ska börja jobba dagligen och lite andra små faktorer som spelar in. Jag har aldrig varit ett stort fan av förändringar. Kontroll och jag går hand i hand om man säger så. 

Hur som helst så mådde jag i alla fall bättre när jag fick i mig lite frukost. Fick tummen ur när Inez somnade att städa toaletten sådär överdrivet ordentligt, i stil med att gno tandborste i små skrymslen.

När damen vaknar sen blir det en promenad i solen, sen ska vi träffa gudmodern. Dagen har mycket bra potential även om den inte började på topp.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar