måndag 4 november 2013

2013-11-04

Igår kväll och idag har jag ägnat mycket tid åt att nojja över bebisen. Skräcken över att den inte skulle må bra, över att nåt skulle gå fel, osv... Lillgrodan var alldeles för lugn för min oro. Jaja, logiskt sett vet jag att man inte kanske känner bebis varje dag förrän omkring v 26. Har i alla fall gått och spänt mig vilket har resulterat i spänningshuvudvärk. Har känt efter alldeles för mycket efter en liten rörelse från magen. "Var det bebisen eller var det en fis?" Men under senare eftermiddagen idag har lillgrodan satt igång ordentligt! Har nu kunnat andas ut och huvudvärken har släppt lite. Har kunnat känna lillgrodan ganska rejält utifrån också. Så nu är jag lugnare och tänkte avsluta kvällen med en kopp te, några skorpor och någon (läs: många) pepparkakor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar