tisdag 19 november 2013

2013.11.19

Vid 7-tiden imorse satte bebis igång att göra kullerbyttor och jag kunde andas ut.

Imorgon ska jag intervjuas av Linköpingsposten om kläder och graviditet. Vad fan ska jag ha på mig? Känns som om jag går i samma gamla trasor dagarna ut. Är omotiverad att köpa nya kläder som jag ändå bara kan ha på mig några få månader. Lite nya kläder är man ju självklart tvungen att införskaffa eftersom man inte kommer i de gamla, men ändå.. Hur mycket ska man lägga ut på något man kommer kunna använda i 4 månader till? Än så länge kan jag ha i princip samma kläder som förr, förutom byxor. Jag har införskaffat mammajeans och mammatights och ett par mammamjukisbyxor. Sen har jag fått lite kläder av min kära vän Amanda, men har inte än en riktig kulmage att fylla kläderna med. Men om någon månad så! Har försökt att främst fixa till håret och sminka mig lite mer när jag vill känna mig fin. Men jag känner mig mest otymplig och ful ändå, även om jag älskar bebismagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar