onsdag 15 januari 2014

Mage v 32


Nu ser magen knölig ut. Antagligen för att livmodern har växt allt högre upp. 
Idag går vi in i v 32, nu är bebis mellan ca 42-44cm långt och väger omkring 1,5-2kg! Alla barnets sinnen ska fungera och det är i princip bara lungorna som ska utvecklas lite mer och barnet ska skaffa sig lite mer underhudsfett. Fantastiskt att bebis är i stort sett klar nu. Älskade unge! 
Jag tror inte denna lilla brud har fixerat sig ännu, men imorn ska vi till barnmorskan, så då får vi se om lillfisen gjort det eller inte. 

Foglossningen idag är inte att leka med. Den gör så förbannat ont. Jag hade jättesvårt att ta mig ur sängen imorse och jag rör mig som en stelopererad. Värken strålar liksom från höften och ner en bit i benet. Idag kan jag glömma att komma ut på en promenad, vilket gör mig ledsen och frustrerad. Det är verkligen psykiskt nedbrytande att bara sitta inne. Jag hoppas innerligt att foglossningen uppför sig bättre imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar