fredag 10 januari 2014

Ugglemobilen



Nu fick jag tummen ur och tog kort på mobilen!
Har beställt en "arm" att hänga mobilen i, men nu fick Johan agera "mobilarm". 


Förövrigt känner jag verkligen att livmodern växer allt högre upp. Ibland när jag ska ta djupare andetag blir det som jag tappar andan. Det blir lite den där känslan när man grinar och kippar efter luft och måste dra efter andan flera gånger. Har även blivit mer "sur" i magen. Känner inte för att äta feta saker, jag vill ha typ... fisk och potatis. Så när Johan idag frågade vad vi skulle äta ikväll, han ville fira att han klarat sin tenta, mumlade jag fiskbullar. Inget annat kändes direkt lockande. Så fiskbullar och potatis står på mitt schema ikväll! Mer fredagsmys än så kan det väl inte bli? Och banne mig vad gott det vore med riven morot... Det blir nog till att riva en morot också! Johan lyxar till det med sushi han, men jag har aldrig varit en sushimänniska så den får han ha ifred.

1 kommentar: