torsdag 9 januari 2014

Skötbord

I helgen var jag, Johan och min kära mor på en loppisrunda. Jag föll för ett skötbord vi hittade. Igår åkte jag och mamma och köpte det. Var bara tvungen att ha det. Visst, det var lite kantstött här och var, men inget som inte går att fixa! På med ful-byxorna, hämta slipmaskinen, fram med penseln och börja måla. Byrån kommer få förbli vit. Gött att kunna fälla upp och ner själva skötbordet och kunna använda skötbordet som en byrå. 

Självklart vart jag ivrig och bara tvungen att stoppa ner blöjorna i en låda, sorterade blöjstorlekarna och radade upp dem fint i lådan. Jag kommer behöva ta ur blöjorna igen när jag ska måla byrån, men jaja, tålamod är som sagt inte min starka sida. Jag kom i alla fall ihåg att torka ur lådan innan jag stoppade i blöjorna! Blev nästan lite imponerad av mig själv där.

Ja just det! Ugglemobilen jag höll på med är klar nu, blev faktiskt ganska nöjd. Har inte fått tummen ur och fotat den än, men bilder kommer så snart jag fått ur tummen. Tills dess får ni avnjuta bilder på skötbordet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar