söndag 20 oktober 2013

20.10.2013


Dessa små söta fårskinns-tossor fick vi, eller ja -bebis, av blivande faster idag. Helt ljuvliga och lurviga på insidan. De blir perfekta att värma små små fötter i.

Jag vet inte om jag bara är förkylningstäppt i näsan nu eller om det har med graviditeten att göra. Känner mig en aning tung i huvudet. Blir till att spola bihålorna ikväll (söndagsnöje!). Många gravida blir ju täppta i näsan pga att slemhinnorna blir allt känsligare osv. Jag hoppas dock att det ger sig snart, avskyr att vara täppt i näsan. Är väl iofs sämst på att inte må bra, smärttröskeln är ingen tröskel -snarare en grop. Oavsett om det handlar om att jag har ett skrubbsår eller 40-graders feber. 


Jisses.. på onsdag går vi in i vecka 20! Halvvägs. Hur snabbt har tiden gått? Antar att de sista veckorna kommer vara skitsega. Men ändå. Tiden har bara sprungit iväg hittills. Får väl se till att lägga upp en liten mag-bild snart. Känner dock inte för att ta en bild på kvällen. Det blir morgonbilder som gäller.


1 kommentar: