tisdag 1 oktober 2013

15+6

Imorgon träder vi in i vecka 17 (?!!). Jag som tycker att dagarna går så hemskt långsamt och så är vi snart halvvägs. Barnmorskan den 16e och rul den 22e. En evighet dit känns det som, men jag har väl aldrig varit känd för mitt tålamod..

På fredag åker vi till Värmland. Härligt med lite miljöombyte, jävligt att inte Elsa kan följa med. För er som inte har förstått hur mycket den här underbara hunden betyder för mig kommer ni  inom sinom tid förstå. Elsa får vara hos Jennifer, Jonas och Ziggy under tiden (det bästa stället för en Elsa att tillbringa helgen). Hur som helst kommer det bli första gången för Johan och lilla grodan att få möta "mitt" Värmland. Fryken, lillöa, Soludden, osv. Det är på tiden. Den galna släkten har han redan mött och inte blivit ivägskrämd av.

1 kommentar: