fredag 11 oktober 2013

Orken, var är du?

Jag kom upp 20 över 7 idag. Bra tid att egentligen gå upp, men dock ovärt när man har ont i magen. Jag hade skitont i magen och skräcken slog in över att något skulle vara fel. Jag ålade mig närmre Johan medan de två hundarna vi är hundvakt åt satt och gnällde för de ville gå ut. Jag fick efter några minuter stiga upp och gå ut med alla hundar medan Johan gjorde sig redo för sista dagen på hans VFU. En snabb puss hej då. 

Efter promenaden hade värken avtagit en aning, men kände mig helt slut. Gick och la mig. Somnade om. Sov till klockan 12. Gick ut med hundarna igen för att sedan ta mig något att äta. 

Har känt mig helt slut, ledsen och orolig idag. Jag har ingen ork. Satte mig och tittade på "vem vet mest?", läste några bloggar för att sedan skriva här. Sitter nu i en av Johans t-shirtar, mjukisbyxor och med skitigt hår. Idag har inte varit min dag. Nu längtar jag bara efter att få en ordentlig Johan-kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar