måndag 14 oktober 2013

Oh the joy

När jag kommer in från morgonpromenaden med Elsa möts jag i hallen av en riktigt bajsodör. Det luktar så intensivt att jag blir tvungen att kolla under skorna så jag inte gått i skit. Inser efter några minuters funderande, nosande, letande att det inte finns nåt bajs på varken Elsa, mina skor, golvet, mattan eller några andra skor i hallen. Kommer fram till att det är från kattens låda och eftersom jag är gravid ska jag ju inte börja gräva i kattlådan. Jag får snällt vänta tills Johan kommer hem. ...Men doften är outhärdlig så jag tar en airfreshner och sprayar i hallen, inne på stora toaletten och inne på den lilla toan. Nu luktar det istället airfreshner (så man kan få huvudvärk) OCH kattbajs i hela lägenheten. Oh the joy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar