söndag 1 december 2013

2013-12-01

Första december. Redan?! Jag blir allt mer tant för varje dag som går. Just nu hör jag mig själv hela tiden säga att tiden går så fort, när skaffar jag min rollator tro?

146 slag i minuten slog vår fina lilla bebis hjärta hos barnmorskan i fredags. Magen hade växt fint och låg precis på kurvan. Vår fina älskade dotter.

Den sista tiden har varit ganska rörig och packad med saker att göra. Nu är det julmarknad och fullt ös på jobbet. Har i veckan gjort tvålar hej vilt till butiken, skyltat om i fönster, pluggat, jobbat, varit hos barnmorskan, skrivit prov, osv. Något som känns sjukt mysigt när jag jobbar är när lillbebisen rör sig en massa när jag står vid disken på jobbet, är nog lite extra larvigt trevlig mot kunder då. Men det känns som jag och lillfisen är en team då -vi jobbar tillsammans.Jag har inte haft tid att skriva ordentligt på länge känns det som och att skriva längre blogginlägg på mobilen känns sådär lagom lockande.

1 kommentar:

  1. haha när du skriver om rullator kom jag på en sak när jag var gravid. Jag och linus skulle ner på stan och förbi går en tant med rullator och jag glor, linus undrar va fan glor du på ser ju inte riktigt klokt ut. Men jag är avis jag vill också ha en sån!!!! Vet med andra ord hur du känner ;)

    SvaraRadera