onsdag 25 december 2013

2013-12-25


Igår hade jag en trevlig julafton, fick fina presenter som jag är mycket nöjd över. Jag tar några manlighetspoäng genom att ha önskat mig och fått en handslipmaskin. Fick andra fina presenter också, men jag tycker personligen inte om att skriva om allt jag fått eftersom det känns så... skrytigt. "Titta på mig, titta vad jag har fått." Nej, jag gillar inte sånt. Jag är nöjd med julen och nu ser jag fram emot att få fira nyår med fina vänner och med min älskade Johan.

Idag har varit en foglossningsdag.. Jag känner inte av min foglossning jättemycket varje dag (tack och lov, jag lider så med er som får stå ut med smärtan varje dag). Vissa dagar känner jag av foglossningen jättemycket, andra dagar är helt okej. Men idag var en dålig dag. Blev sängliggande några timmar och tjurade lite över det, men nu har det äntligen lättat lite och jag kan med lite klagomål, suckanden och stönanden förflytta mig sakta mellan rummen.

Hoppas ni alla haft en fin jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar