onsdag 4 december 2013

Vecka 26


25+0. Vi är inne i vecka 26 nu. Shittangittan! Bildupplösningen blev inte alls bra, men man ser i alla fall magen. 

Sitter här annars och pillar i mig "frukost". Bregottet var slut, och det är inte särskilt party att äta torr knäckemacka. Så idag består mig hälsosamma frukost utav start-müsli utan nånting annat. Vi behöver verkligen åka och handla idag och det står på dagens att göra lista. Inte en enda liten grönsak har vi hemma, inte en enda liten frukt, inte mjölk och inga mackor. Jag går sönder lite i själen. Det är nog banne mig första gången det har hänt. Jag är en såndär som samlar på mig massor av mat, en sån som skulle kunna överleva två månader om all mat helt plötsligt tog slut. Jaja, införskaffa matförråd är dagens mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar