måndag 2 december 2013

En sliten tjockis


På morgonpromenaden imorse. Två bushundar och ett preggo som stånkar och vaggar efter.

Under helgen som varit har det varit julmarknad, igår var det hur mycket kunder som helst i butiken. Blev helt snurrig, samtidigt som det var kul, men det tar på krafterna må jag säga. När jag skulle ta mig hemåt var det folk ö-v-e-r-a-l-l-t, det var motvind och det var skittrögt att cykla, jag var hungrig, trött och möts av en jättejättejätteglad Elsa som hoppar och skuttar och har all energi i världen. Detta resulterar i att jag bryter ihop i hallen innan jag ens fått av mig jacka eller skor. Men efter lite mat i magen, kramar från Johan och en liten vilopaus på en halvtimme var jag mänsklig igen. 

Sjukt kul att Linas och mina tvålar säljer så bra. Lavendel/honungstvålen tog slut (som vi gjorde i torsdags!), vi är inne på vår andra omgång av havre/sheasmörstvålen och en tvåltårta är snart helt slut. Snacka om att få en egoboost. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar